Friday, February 27, 2015

PROGRAM MOTIVASI KE ARAH KECEMERLANGAN UPSR 2015

Sebuah program motivasi telah dijalankan untuk murid tahun 5 dan 6 SK Pulau Meranti. Dr. Shabuddin Al-Ustaz Mun merupakan penceramah program ini dari Open Mind Resources. Tujuam program ini adalah untuk melahirkan murid yang bestari dan yang terpenting memberikan murid asas utama serta motivasi untuk mendapat 5A dalam peperiksaan UPSR 2015.

Program ini dapat dijalankan dengan lancar. Murid-murid pun memberikan komitmen yang baik dengan memberi respon kepada penceramah. Guru-guru juga dapat pengetahuan baru melalui program ini.

Diharapkan program ini dapat memberikan perubahan positif dalam diri murid untuk mendapat pencapaian yang cemerlang dalam UPSR nanti.

Penceramah juga menawarkan Seminar Sehari UPSR 2015 yang di anjurkan oleh Open Mind Resources. Butiran seperti berikut :

Tarikh     : 8 Mac 2015
Masa       : 7.30 pagi hingga 5.30 petang
Tempat   : Auditorium Jabatan Perkhidmatan Veterinar (JPV) Negeri Selangor, Jalan Utas 15,                              seksyen 15 Shah Alam
Bayaran  : Hanya RM 70 sahaja termasuk pengangkutan dan makan minum.

Diharapkan juga murid SK Pulau Meranti tidak melepaskan peluang ini.






Semoga semua murid yang terlibat dapat menggunakan segala ilmu yang didapati dalam kehidupan harian terutama ketika aktiviti pembelajaran.

No comments: